Bilet Durumları

  • Açık: Bilet açık ve yanıt bekliyor.
  • Kapalı: Bilet kapalı ve artık yanıt kabul etmiyor. Yanıtlayarak bileti yeniden açabilirsiniz.
  • Yanıtlandı: Bilet destek ekibi tarafından yanıtlandı.
  • Kullanıcı Yanıtı: Bilet kullanıcı tarafından yanıtlandı ve destek ekibinden yanıt bekliyor.

Yeni bir bilet durumu nasıl eklenir?

Şu anda, yeni bir bilet durumu ekleyemezsiniz. Bu özelliği gelecekte ekleyebiliriz.

Biletler duruma göre nasıl filtrelenir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Biletler bölümüne gidin. Durum filtre açılır menüsüne tıklayarak biletleri duruma göre filtreleyebilirsiniz.

Bilet mesaj şablonu nasıl değiştirilir?

Yönetim Paneli > Ayarlar > Genel Ayarlar bölümüne gidin. “Destek Mesaj Şablonu” alanını düzenleyerek bilet mesaj şablonunu değiştirebilirsiniz. Bu alanda aşağıdaki yer tutucuları kullanabilirsiniz:

  • %username%: Destek mesajı gönderenin kullanıcı adı.
  • %servername%: Sunucu adı.
  • %serverip%: Sunucu IP’si.
  • %serverversion%: Sunucu sürümü.
  • %message%: Destek mesajı gönderenin mesajı.

Spam nasıl önlenir?

Spamları önlemek için Google reCAPTCHA entegrasyonunu kullanabilirsiniz. Google reCAPTCHA’nın nasıl entegre edileceğini buradan öğrenin.

Bilet nasıl kapatılır?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Biletler bölümüne gidin. “Kapat” butonuna tıklayarak bir bileti kapatabilirsiniz.

Ayrıca, bilet sayfasında “Kapat” butonuna tıklayarak bir bileti kapatabilirsiniz.

Bilet yanıtı nasıl silinir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Biletler bölümüne gidin. “Sil” butonuna tıklayarak bir bilet yanıtını silebilirsiniz.

Bilet nasıl silinir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Biletler bölümüne gidin. “Sil” butonuna tıklayarak bir bileti silebilirsiniz.

Ayrıca, bilet sayfasında “Sil” butonuna tıklayarak bir bileti silebilirsiniz.

Seçili biletler nasıl silinir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Biletler bölümüne gidin. Biletleri seçip “Seçileni Sil” butonuna tıklayarak seçili biletleri silebilirsiniz.

Bir kullanıcı destekten nasıl banlanır?

Yönetim Paneli > Kullanıcı Yönetimi > İşlemler > Kullanıcı Banla bölümüne gidin. “Destek” seçeneğini seçerek bir kullanıcıyı destekten banlayabilirsiniz.