Talep Durumları

  • Açık: Talep açık ve yanıt bekliyor.
  • Kapalı: Talep kapalı ve artık yanıt kabul etmiyor. Yanıtlayarak talebi yeniden açabilirsiniz.
  • Yanıtlandı: Talep destek ekibi tarafından yanıtlandı.
  • Kullanıcı Yanıtı: Talep kullanıcı tarafından yanıtlandı ve destek ekibinden yanıt bekliyor.

Yeni bir talep durumu nasıl eklenir?

Şu anda, yeni bir talep durumu ekleyemezsiniz. Bu özelliği gelecekte ekleyebiliriz.

Talepler duruma göre nasıl filtrelenir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Talepler bölümüne gidin. Durum filtre açılır menüsüne tıklayarak talepleri duruma göre filtreleyebilirsiniz.

Talep mesaj şablonu nasıl değiştirilir?

Yönetim Paneli > Ayarlar > Genel Ayarlar bölümüne gidin. “Destek Mesaj Şablonu” alanını düzenleyerek talep mesaj şablonunu değiştirebilirsiniz. Bu alanda aşağıdaki yer tutucuları kullanabilirsiniz:

  • %username%: Destek mesajı gönderenin kullanıcı adı.
  • %servername%: Sunucu adı.
  • %serverip%: Sunucu IP’si.
  • %serverversion%: Sunucu sürümü.
  • %message%: Destek mesajı gönderenin mesajı.

Spam nasıl önlenir?

Spamları önlemek için Cloudflare Turnstile entegrasyonunu kullanabilirsiniz. Cloudflare Turnstile’in nasıl entegre edileceğini buradan öğrenin.

Talep nasıl kapatılır?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Talepler bölümüne gidin. “Kapat” butonuna tıklayarak bir talebi kapatabilirsiniz.

Ayrıca, talep sayfasında “Kapat” butonuna tıklayarak bir talebi kapatabilirsiniz.

Talep yanıtı nasıl silinir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Talepler bölümüne gidin. “Sil” butonuna tıklayarak bir talep yanıtını silebilirsiniz.

Talep nasıl silinir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Talepler bölümüne gidin. “Sil” butonuna tıklayarak bir talebi silebilirsiniz.

Ayrıca, talep sayfasında “Sil” butonuna tıklayarak bir talebi silebilirsiniz.

Seçili talepler nasıl silinir?

Yönetim Paneli > Destek & Yardım > Destek > Talepler bölümüne gidin. Talepleri seçip “Seçileni Sil” butonuna tıklayarak seçili talepleri silebilirsiniz.

Bir kullanıcı destekten nasıl banlanır?

Yönetim Paneli > Kullanıcı Yönetimi > İşlemler > Kullanıcı Banla bölümüne gidin. “Destek” seçeneğini seçerek bir kullanıcıyı destekten banlayabilirsiniz.