Paraşüt üyeliğinizi açıp aktifleştirdikten sonra aşağıdaki adımları takip ederek Paraşüt entegrasyonunu yapabilirsiniz.
Yönetim Paneli > Ayarlar > Modüller sayfasına gidin. Paraşüt modülünü aktif edin.
Yönetim Paneli > Ayarlar > Paraşüt sayfasına gidin ve entegrasyonu tamamlayın.
Client ID: Bu bilgiyi Paraşüt Destek ekibinden talep ediniz.
Client Secret: Bu bilgiyi Paraşüt Destek ekibinden talep ediniz.
Firma ID: Bu bilgiye Paraşüt Paneli > Ayarlar > Firma Bilgileri > Müşteri No kısmından ulaşabilirsiniz.
Kasa/Banka ID: Bu bilgi için Paraşüt Paneli > Nakit > Kasa ve Bankalar > Kasa Hesabı sayfasına gidin ve URL’de bulunan ID’yi kullanın.
Ürün ID: Bu bilgi için Paraşüt Paneli > Stok > Hizmetler ve Ürünler sayfasına gidin. “Hizmet/Ürün Ekle” butonuna tıklayın ve ürün ekleyin. Ürün adını “Kredi” olarak girin. Yönlendirildiğiniz sayfada URL’de bulunan Ürün ID’yi kullanın.
Doğrulama Türü: Bunu Email-Şifre olarak seçin.
E-posta: Paraşüt hesabınıza giriş yaparken kullandığınız e-posta adresini girin.
Şifre: Paraşüt hesabınıza giriş yaparken kullandığınız şifreyi girin.
Geliştirme Modu: Devre dışı bırakın.
Entegrasyon bilgilerinizi girdiğinizde sayfa bu şekilde görünecektir:
Assistant
Responses are generated using AI and may contain mistakes.