Özel alan nasıl eklenir?

Yönetim Paneli > Kullanıcı Yönetimi > Özel Alanlar bölümüne gidin. Aşağıdaki bilgileri sağlayarak bir özel alan ekleyebilirsiniz:

  • Ad: Özel alanın adı.
  • Açıklama: Özel alanın kısa bir açıklaması.
  • Tür: Özel alanın türü. Aşağıdaki türlerden birini seçebilirsiniz:
    • Metin: Tek satırlık metin alanı.
    • Sayı: Bir sayı alanı.
  • Herkese Açık mı: Özel alanın herkese açık olup olmadığını belirtir. Eğer özel alan herkese açık ise, tüm kullanıcılar tarafından görülebilir. Eğer özel alan herkese açık değilse, sadece kullanıcı ve personel tarafından görülebilir.
  • Zorunlu mu: Özel alanın zorunlu olup olmadığını belirtir. Eğer özel alan zorunlu ise, kullanıcı profilini oluştururken veya güncellerken bir değer girmesi gerekecektir.